مدارک مورد نیاز
در ابتدا بهتر است دستگاه کارتخوانی که برای کسب و کار شما مناسب است را شناسایی کنید که در این مسیر کارشناسان ما می توانند به شما مشاوره رایگان بدهند تا دستگاهی مناسب با توجه به صنف شما، وزن، اندازه و میزان نگهداری شارژ باتری انتخاب کنید. پس از انتخاب دستگاه مناسب باید لیست مدارک زیر را تکمیل کنید و تصویر واضح از این مدارک را ارسال کنید تا توسط کارشناسان ما بررسی شود، صحت و تکمیل بودن مدارک به شما اعلام گردد.
مدارک شخص حقیقی:
- -تصویرکارت ملی پشت و رو
- -تصویر شناسنامه
- -شبا حساب بانکی مورد نظر شما
- -کد مالیاتی ده رقمی اخذ شده از سایت tax.gov.ir ( در صورت نداشتن کد مالیاتی کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد و برای شما کد مالیاتی می گیرند)
- -کپی گذرنامه (برای اتباع خارجی)
مدارک حقوقی (مربوط به شرکت ها):
- -کپی پشت و رو کارت ملی و شناسنامه افرادی که عضو هیئت مدیره شرکت هستند.
- -کپی اجاره نامه و یا سند مالکیت محل فعالیت شرکت
- -استشهاد محلی در صورت عدم وجود کپی مجوز فعالیت و کپی اجاره نامه و یا سند مالکیت محل فعالیت جهت درخواست کارتخوان سیار
- -گواهی شبای حساب بانکی جهت اتصال دستگاه کارتخوان به آن
- -کپی گذرنامه (برای اتباع خارجی که عضو امضاداران شرکت هستند.)
- -کد اقتصادی ده رقمی
شما هم میتوانید نظر بدهید.